15.7.13

Pohoda 2013

Moja druhá Pohoda strávená s mojim bubikom


Prvý deň, štvrtok, bol pre mňa najkrajší, už len preto, že aj keď bol najkratší ušiel mi najpomalšie a celkovo sme sa mali nádherne. Najlepší štvrtkový koncik bol asi Kaiser Chiefs, či?


Major Lazor koncert bol super, hudba bola taka vyššia úroveň zremixovanej choreografie pre hip hop fakultu :D so, i sa nesťažujem ja som sa vytancovala. Diplo bol pre mňa moc diskáčsky .
Jednoznačne piatková topka boli Atoms For Peace, skvelé všetko, len už ma nožky boleli. Justice boli megaa no nezvládli sme ich celých, kolká škoda. Veľkým úsmevným prekvapením boli Naive New Beaters z LA. super happy concert.


Buena Vista Social Club made me cry. Na Bonobovi sme chillovali úplne naboku a ležali v tráve a presne tak to bolo úžasné.  Nick Cave z diaľky znel úžasne. Videla som Midi Lidi naživo and I liked.
ďakujem Pohoda <3
včera som bola velmi smutna a na pokraji depresie, že už je koniec. tak hádam o rok.



No comments:

Post a Comment