9.7.13

Barcelona vychytávky !

Fotky z Barcelony som tu už postla, ale tak ma napadlo (po celkom dlhom čase), že prečo neprispieť svojimi skúsenosťami s Barcelonou. Bola som tam tretí krát, z toho toto bolo prvý-krát tak poriadne.

Bola som tam koncom februára 2013 na 6 dní s priateľom.
Prvá veľká rada pre mladých cestovateľov: Hostel Ramcat - niečo úžasné, dvadsať krokov od Rambly, jednoduché, pekné ,čisté, útulné, akurát nám bola troškuu zima ale keby idete v jarných a letných mesiacoch tak no prob! My sme ešte vystihli celkom netradičné sychravé barcelonské počasie. Cena za noc nás stála 26€ a odporúčam to všetkým mladým cestovateľom!

    (no a takáto krásna výzdoba, neberte to!)

Ďalšia vec, ktorá ma potešila, bolo samozrejme blúdenie po uličkách a keď sme už umierali od hladu, našli sme super cute reštiku a bohaté menu, ktoré bolo veľmiii chutné, nebolo ani drahé, stálo 10€
A takéto super to tam bolo. Ja papkám meloun soup, Ferik salad a potom sme si dali gillovane chicken.
Aby som nezabudla na veľmi dôležitú vec a to názov restauracie : Que Bueno Que Viniste (Ako Dobre Ze Ste Dosli!)




 Pre nenáročných stravníkov, hneď blizko Ramcatu sa nachádza strašne zlatá reštika Mucci´s. (smerom k MACBA)


Taktiež navštívte Flea Market, čo sa nám nepodarilo. Nuž a také miesta ako Parc Guell, Barceloneta, Sagrada Familia, nemusím ani spomínať. Pochoďte si Barcelonu, využite super prehľadné metro y que lo paseís bien!



No comments:

Post a Comment